Ondanks de snelle levering en op het eerste zicht fijne producten. Stel ik vast, dat de uv- gel bij het uitharden inkrimpt. Wat de bedekking van de gehele nagel niet mogelijk maakt!!! De penselen zijn ook van zeer minderwaardige kwaliteit. Na een paar keer gebruik, komen de haren los of het metalen stukje van de handgreep zelf... Ook de one stroke gels drogen niet goed uit onder de lamp en vertonen al snel barsten en dergelijke!!! Ondanks mijn eerdere fijne ervaring, moet ik nu besluiten dat ik mijn producten en gereedschappen elders zal aankopen. Het bewijs dat goedkoop nooit goede kwaliteit kan zijn zeker?

Reactie Nageldeco.nl:

Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent, we begrijpen dat het teleurstellend is als het gewenste resultaat uitblijft. Doch de genoemde problemen kunnen we niet plaatsen, de gels van ons eigen merk en van Mystic Nails zijn van hoge kwaliteit en hebben we al jaren naar volle tevredenheid in ons assortiment. Wellicht kunnen we samen met u achterhalen hoe deze problemen zich hebben kunnen voordoen. We helpen u graag verder en graag horen we dan ook van u.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

Score voor Nageldeco.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee