Marinda

Ontzettend netjes! Onmiddellijk een oplossing! Zeker aan te raden.

De klantenservice is heel erg netjes. Ik heb een lastige naam welke helaas verkeerd was geschreven. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld en er werd mij netjes vermeld dat ik een nieuw naambordje zou krijgen. Ik werd zeer netjes te woord gestaan en er werd onmiddellijk een oplossing aangeboden, namelijk een naambordje met de juiste namen. Nu wacht ik op mijn nieuwe naambordje. Ondanks dat mijn naam foutief is geschreven zou ik dit zeker aanraden, dit kan wel eens gebeuren. Waarom? Het gaat mij om de wijze waarop een fout wordt opgelost, zoals vermeld werd dit uitstekend opgepakt! Daarnaast is het naambordje van ontzettend goede kwaliteit en er is zeer netjes gewerkt. Ik zal dan ook met trots het naambordje ophangen wanneer ik dit ontvangen heb!!

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste,
onze naambordjes worden op een ambachtelijke manier handmatig vervaardigd, ondanks dat wij ons werk zeer nauwkeurig uitvoeren kan er toch een enkele keer een fout gemaakt worden. Wij proberen bij klachten of fouten het zo spoedig mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Bedankt voor uw begrip.
Veel plezier van het nieuwe naambord.

Score voor Naambordjeswinkel.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
leisteen naambordje