Joke

Pas op! Als er iets mis gaat met uw zending in het weekend kan MyCards het niet waarmaken dat u toch de zending de volgende dag nog ontvangt of eventueel een dag later. Ik heb op vrijdag mijn kaarten besteld, kreeg een bevestigingsmail dat de kaarten naar de vervoerder waren gegaan en daarna waren de kaarten zoek. Voor je gevoel ligt je privacy op straat. MyCard is vervolgens niet in staat om een extra afdrukronde te doen "Wij werken met een geautomatiseerd systeem, een keer per dag om 18.00 uur. Maar niet op zaterdag". De eerst volgende afdrukronde werd daarom voor mij zondagavond met uiteindelijk bezorging van de kaarten op maandagmiddag in plaats van zaterdagochtend. Ik heb hier veel stress van ondervonden. MyCard mag dan de schuld bij de vervoerder leggen, maar zij zijn verantwoordelijk voor deugdelijke levering. Ook als ze het vervoer uitbesteden. En zij moeten zorgen dat er voor een dergelijke situatie een vangnet is. Dit had met een simpele risicoanalyse vooraf richting de bedrijfsprocessen allang ingeschat kunnen zijn. Inclusief een oplossing.

Kaart zag er netjes uit

Score voor MyCards-Rouwkaarten.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: