R. Ras

Kaarten zijn mooi. Wij hadden bij de bezorgoptie voor 13:30 bezorgen aangevinkt en extra voor betaald.
Dit is niet gebeurd en uiteindelijk waten we €15,- aan belkosten verder (0900nr) om het pakketje met kaarten alsnog oo tijd te krijgen. Erg vervelend om in deze tijden hier achteraan te moeten zitten.

Grote kaarten collectie met veel aanpasmogelijkheden.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte heer Ras,
Bedankt voor uw feedback.
Uiteraard spijt het ons zeer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening.
Uit uw feedback begrijp ik dat er problemen bestonden omtrent het op tijd leveren van uw bestelling.
Ik heb na het lezen van deze feedback direct contact opgenomen met onze toenmalige transport partner Dynalogic om te achterhalen wat er precies is gebeurd.
Het blijkt dat er inderdaad iets mis is gegaan waardoor uw bestelling in eerste instantie niet op tijd geleverd zou worden. Na uw telefoontje met Dynalogic hebben zij er alles aan gedaan om dit toch voor u in orde te maken en ik begrijp uit uw feedback en uit het verhaal van Dynalogic dat dit inderdaad is gelukt.
Het is uiteraard erg vervelend dat u hiervoor zelf contact met Dynalogic voor heeft moeten opnemen. Zij zijn inderdaad bereikbaar op een 0900-nummer.
Indien u eerst contact met ons had opgenomen, hadden wij dit uiteraard voor u uit handen genomen en zelf contact opgenomen met Dynalogic om dit op te lossen.
Mijn excuses voor het ongemak, maar wij zijn erg blij om te lezen dat de kaarten uiteindelijk op tijd zijn aangekomen.
Wij wensen u en uw naasten veel sterkte in de verdrietige periode.
MyCards Rouwkaarten

Score voor MyCards-Rouwkaarten.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: