Donny Jong

Alles was goed maar de levering van de rouwkaarten waren dramatisch slecht. 2 dagen te laat waardoor de kaarten niet verstuurd konden worden! En werd door michel van mycards en door postnl van het kassie naar de muur gestuurd! Voor mij geen mycards meer!!

De kaart was mooi

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte heer Jong,
Allereerst bedankt voor uw feedback.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kaarten.
Graag reageer ik hieronder op uw verhaal.
Op woensdag 9 mei hebben wij al een aantal keer telefonisch contact met u gehad over uw bestelling.
Zoals u weet, hebben wij op dinsdag 8 mei netjes uw kaarten gedrukt en samen met de door u bestelde enveloppen per pakketpost verzonden om op woensdag 9 mei op een door u opgegeven adres te laten leveren.
Op de dag van de oorspronkelijke levering (9 mei) heeft u telefonisch contact met ons opgenomen met de vraag waarom de levering van uw bestelling een werkdag vooruit geschoven is en op een ander adres (PostNL ophaallocatie) wordt bezorgd. Na navraag door ons bij PostNL bleek dat uzelf op de dag van levering, online het afleveradres heeft gewijzigd en daardoor ook het bezorgmoment. Achteraf heeft u ook aangegeven dat u dit inderdaad zelf heeft gewijzigd.
Wij hebben vervolgens voor u ons best gedaan om in overleg met PostNL uw bestelling alsnog op de oorspronkelijke bezorgdag te laten leveren met de reguliere pakketpost. Helaas bleek dit niet meer mogelijk doordat alle koeriers inmiddels al onderweg waren.
Omdat wij het uiteraard erg vervelend voor u vonden dat u, blijkbaar onbewust, het bezorgmoment heeft gewijzigd, hebben wij met u meegedacht en u vervolgens verschillende opties aangeboden om alsnog de kaarten dezelfde dag te ontvangen of dezelfde dag direct voor u te verzenden naar de genodigden. Hierbij hebben wij u een aanzienlijke korting op het opnieuw drukken van de kaarten aangeboden.
U heeft er desondanks voor gekozen om de bezorging van uw bestelling de volgende werkdag af te wachten.
Aangezien wij uw bestelling netjes op tijd hebben gedrukt en verzonden en wij geen invloed hebben gehad op het door u wijzigen van het afleveradres en bezorgmoment, zijn wij van mening dat wij ons best hebben gedaan bij het meedenken met u en u passende voorstellen hebben gedaan voor het opnieuw drukken en met spoed verzenden van de door u bestelde kaarten en enveloppen.
Het spijt ons dan ook dat dit, ondanks onze beste bedoelingen, niet voldoende was.
Ondanks uw teleurstelling, hopen wij dat u het met ons eens bent dat wij alles binnen het redelijke voor u hebben gedaan om uw probleem op te lossen.
Rest ons u en uw naasten veel sterkte te wensen in deze verdrietige periode.
Met oprechte groet,
MyCards Rouwkaarten

Score voor MyCards-Rouwkaarten.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: