B. Lugtigheid

Telefonisch sprak ik met zeer vriendelijk en rustige mijnheer die stap voor stap het kaartje dat ik had gemaild met mij besprak. Ik had er alle vertrouwen in. Het kaartje zelf viel tegen. De foto was te donker en de lay-out en lettertype vonden wij niet mooi. Daarbij had ik een envelop met een rouwrand gevraagd en kreeg een blanco.
Het opmaak programma zou mijn inziens beter kunnen, dat vonden was lastig. We hebben ook geen proefdruk gekregen. Jammer

Zeer klantvriendelijk door de telefoon.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte mevrouw Lugtigheid,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt mij om te lezen dat het uiteindelijke ontwerp u tegen is gevallen.
Omdat de lay-out en het lettertype door u zijn gekozen, hoop ik dat u begrijpt dat wij hier verder niet zoveel aan kunnen doen.
Wat betreft uw opmerking met betrekking tot de enveloppen, dat is uiteraard wel onze fout geweest. Ik vrees dat één van mijn collega's per ongeluk de verkeerde enveloppen voor u heeft ingepakt. Dit vinden wij uiteraard erg spijtig en hoewel we dit niet meer kunnen terugdraaien, willen wij u wel graag tegemoetkomen door de kosten voor de enveloppen in mindering te brengen. Deze zullen binnen een aantal werkdagen automatisch teruggestort worden op uw bankrekening.
U geeft verder aan dat u geen proefdruk heeft gehad. Voor zover onze informatie reikt, heeft u geen verzoek gedaan om een proefdruk te ontvangen. Mocht deze informatie niet kloppen, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Ik wil u verder bedanken voor uw compliment met betrekking tot de klantvriendelijkheid van mijn collega's op de klantenservice. Mijn collega die u telefonisch heeft gesproken zal dit erg waarderen.
Nogmaals mijn excuses voor alle ongemak en alvast bedankt voor uw begrip en uw geduld.
MyCards Rouwkaarten

Score voor MyCards-Rouwkaarten.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: