A Lias

Kaarten besteld maar die werden niet de volgende dag geleverd zoals wel werd beloofd tijdens telefonisch contact
dezelfde kaarten met spoedbestelling nogmaals moeten bestellen omdat zo de verzekering werd gegeven dat deze wél meteen verstuurd zouden worden.

Kaarten zijn van goede kwaliteit

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening.
Zoals in ons eerdere contact besproken, heeft u op vrijdag 6 oktober uw bestelling bij ons geplaatst en daarbij gekozen om 24 kaarten rechtsreeks door ons naar de genodigden te laten verzenden en 16 kaarten bij u thuis te ontvangen. De volgende dag heeft u thuis netjes de 16 kaarten ontvangen per pakketpost. Bij de 24 kaarten die u rechtsreeks door ons heeft laten verzenden naar de genodigden, heeft u ervoor gekozen om deze met de standaard postbezorging te laten bezorgen en niet per rouwpost te verzenden (spoedbezorging met voorrang). Bij standaard postbezorging, bezorgt PostNL het grootste gedeelte van alle post de volgende werkdag, maar kan het gebeuren dat dit bij een aantal kaarten een werkdag langer duurt. Omdat u op vrijdag uw kaarten door ons heeft laten drukken en verzenden en omdat maandag geen officiële werkdag is voor PostNL (wettelijk bepaald), is daardoor dinsdag pas de tweede werkdag, waardoor de kaarten die zaterdag niet zijn bezorgd pas dinsdag worden bezorgd. Wanneer u ervoor had gekozen om de kaarten per rouwpost te verzenden waren alle kaarten op zaterdag al bezorgd door PostNL.
In ons telefonisch contact van maandag hebben wij bovenstaande met u besproken en daarbij aangegeven dat wij het erg vervelend voor u vinden dat er vertraging is opgelopen in het bezorgen van een aantal kaarten.
Omdat wij graag met u mee willen denken hebben wij u op de mogelijkheid gewezen om een aantal kaarten opnieuw te laten drukken en per rouwpost te verzenden, zodat u zeker weet dat deze de volgende werkdag bezorgd worden. Wij hebben u daarbij een korting van 50% aangeboden op deze kaarten. Ook hebben we met u besproken dat de kans groot is dat de eerder verzonden kaarten gewoon bezorgd zullen worden en dat het dus niet per sé nodig is om de kaarten opnieuw te drukken en te verzenden.
U heeft daarop besloten toch graag gebruik te willen maken van de mogelijkheid om met 50% korting de kaarten opnieuw te drukken en per rouwpost te verzenden.
Het spijt ons dat onze geboden oplossing achteraf toch niet naar wens is.
We hopen u in de toekomst alsnog van dienst te mogen zijn.
MyCards Rouwkaarten

Score voor MyCards-Rouwkaarten.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: