Anner Bouman

Proefkaartje besteld en daar zijn we super tevreden mee, vervolgens dat kaartje opgeslagen om na de geboorte te bestellen. Toen mijn partner de kaarten ging bestellen omdat ik nog in het ziekenhuis lag was er blijkbaar wat fout gegaan daar want het kaartje lijkt niet eens op wat ik heb opgeslagen. Het bedrijf zegt niet elke bestelling te controlleren en legt de schuld bij ons neer, we hebben 40% korting gekregen op een volgende bestelling als herdruk. Ik ben hier extreem ontevreden mee.

Orders na kijken!

Reactie MyCards.nl:

Goedendag,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling.
Wij vinden het ook erg vervelend dat de kaarten niet zo zijn als verwacht.
Wat betreft uw opmerking, wij hebben precies gedaan wat u als tip aangeeft.
Toen wij uw bestelling geboortekaartjes ontvingen met daarop een geboortedatum in de toekomst, hebben wij direct contact gezocht om dit te controleren.
Inderdaad bleek dit niet te kloppen en hebben wij dit aangepast. Voor de zekerheid hebben wij de kaart helemaal telefonisch doorgenomen, waarna deze akkoord is gegeven en wij de kaarten hebben gedrukt en verzonden.
Als achteraf blijkt dat er toch andere wensen waren dan vinden wij dit erg spijtig, maar hopen we dat u begrijpt dat wij ons best hebben gedaan. Zonder onze controle had de geboortedatum niet geklopt en we hebben regel de hele kaart doorgenomen met uw partner en akkoord ontvangen.
Wij hebben een korting aangeboden op een nieuwe bestelling waar u nog altijd gebruik van mag maken.
Klantenservice MyCards.nl

Score voor MyCards.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee