Eric Poelmans

Middelmatig

goede kluis, stipte levering

De man die leverde was een ramp. Rijdt met de kluis tegen de radiator = deuk + transfert van groene verf (valt niet met poetsen op te lossen). Verwijderen verpakking gebeurde met bruusk geweld = plafondverlichting gesneuveld ! Zijn reactie " scherven brengen geluk" en "'t is tijd voor nieuwe verlichting". Vermits er in de gang 2 lichtpunten zijn, moet ik dus 2 nieuwe lampen kopen. Laat hij de kluis dan ook nog tegen de muur leunen = 2 kleine deuken in de plaaster.
Meer bescherming (rubber, mousse) voor op de legplankjes in de kluis zou fijn zijn.
Indien je een kluis koopt, niet verder dan de voordeur laten leveren. Geen respect voor iemands huis. Moest waarschijnlijk snel gebeuren.

Reactie Mustang Safes:

Bedankt voor u review.
Wij begrijpen uw reactie niet echt aangezien onze chauffeur u alleen tegemoet is gekomen en heeft geholpen bij het plaatsen van de kluis op een bordes in een zeer krappe ruimte, terwijl u daar niet extra voor heeft betaald . Tevens was dit niet van te voren bekend en is ook niet met ons besproken van te voren. Volgens onze chauffeur was het een aardig klusje, maar hebt u samen met hem het toch voor elkaar gekregen. Hij had dan ook verwacht dat het een pluimpje voor de service was geweest, maar helaas heeft u dit zo niet ervaren. Dat spijt ons dan ook.
Met Vriendelijke groet,
Mustangsafes

Score voor Mustang Safes: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
wapenkluis