Lynn Huitinga

Ik geloof niet dat ik Joan eer aan kan doen met een recensie maar ik ga het proberen.

Toen mijn oma heel onverwachts overleed, was het Joan die mij tijdens de wake en de uitvaart overeind hield. Ik voelde me volledig verloren maar Joan legde haar arm om mijn schouders en zorgde voor vaste grond onder mijn voeten. Met haar kalme energie, geduld en oprechte medeleven nam ze, na het aanhoren van onze wensen, liefdevol de teugels van mijn zusjes en mij over en zorgde voor een prachtig afscheid.

In onze familie is Joan de vaste uitvaartverzorger. Ze kent ons inmiddels en zorgt ervoor dat elke uitvaart een heel persoonlijk tintje krijgt. Zo noemde ze tijdens de uitvaart van mijn oma, op eigen initiatief, de familieleden die haar zijn voorgegaan. Dat deed wat met ons. We zijn niet zomaar haar klanten. Joan herinnert zich de mensen die we zijn verloren, die we nog steeds missen en eert hen samen met ons. Wat was dat mooi, Joan.

Joan is een prachtige vrouw, van binnen en buiten. In een tijd waarin verdriet vaak de overhand heeft, biedt haar warme aanwezigheid troost. Als het nodig is neemt ze, na het bespreken van de wensen voor de uitvaart, de leiding zodat je emoties een mooi afscheid niet in de weg staan.

Lieve Joan, ik kan jou niet genoeg bedanken voor wat je voor mij hebt gedaan toen mijn oma overleed. Het voelde zo persoonlijk, alsof jij ook iemand was verloren en samen met mij rouwde. Blijf alsjeblieft doen wat je doet, want je doet het prachtig.

Score voor Multi Uitvaartverzoring: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Uitvaart