Dit bedrijf is top. Bedrijf eigenlijk eerder Klaus. Vriendelijke man, goede communicatie, denkt met je mee en geweldige service.
Sterke punten
Zie bovenstaand
Verbeterpunten of tips
Geen verbeterpunten. Ben zeer tevreden en ga zeker nog bestellingen plaatsen in de toekomst