Cemal Dikmen

Ik had een weta statue besteld: Gandalf on Gwaihir. Ik merkte dat de vogel wiebelde op de steen waarin je de vogel verbindt met een pin.

Ik ben nieuw in het verzamelen van statues dus wist ik niet zeker of dit een defect was of veel voorkwam.

Na voor de zekerheid gebeld te hebben werd mij verteld dat dit goed mogelijk kon zijn en dat dit het best verholpen kon worden met een beetje plakband rond de pin te wikkelen totdat de vogel niet meer wiebelt.

Ik raakte ook in gesprek met de desbetreffende meneer over het verzamelen van (The Lord of The Rings/ The Hobbit) statues. Hij gaf mij tips over het opzetten van zeldzame statues en waar ik op moet letten bij het kopen. En mocht ik iets willen kopen op marktplaats bijvoorbeeld, dan kon altijd foto's opsturen naar moviestore.nl zodat ze mij konden adviseren over het product.

Dit noem ik nog eens klantvriendelijkheid en meerdere winkels kunnen hiervan leren.

Zeer tevreden.

Klantvriendelijkheid en professionaliteit.

Een beetje flauw maar het minimale bedrag voor gratis verzendkosten mag ietsjes lager zijn.

Score voor Moviestore.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Weta Gandalf on Gwaihir