Erg snelle bezorging en afhandeling van de bestelling. Altijd vriendelijke en persoonlijke aantekening erbij. Erg tevreden over
Sterke punten
Heb ik al genoemd
Verbeterpunten of tips
Geen
Hoe bevalt het product (wat u gekocht heeft) of het merk u !
Erg goed , ik gebruik het al jaren
Reactie MooieCosmetica.nl:
Beste Anonymous,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling en review over ons.
Dat zijn hele mooie woorden waar wij wel heel blij van worden.
En dit zeer waarderen, wij zijn geen giga bedrijf waar de pakketjes tot laat nog verstuurd worden en waar iedere klant gauw een nummer is.
Wij willen dat u tevreden bent met wat u bij ons gekocht heeft daar geven wij graag een zo goed mogelijk advies over.
Zodat u het beste product in u budget van ons kan gebruiken voor uw huid.
Daarom gebruiken we ook post nl die wel een vlotte bezorging over het algemeen heeft.
Een fijne dag verder toegewenst en graag tot een volgende keer Sylvia Van Team MooieCosmetica
https://mooiecosmetica.nl/maria-galland-paris-professionele-premium-cosmeticamerk/