H. van der Pas

Grote steun in bange dagen!

Ik zag er als een berg tegenop om failliet te gaan. Angst, onbekendheid, wilde verhalen in de krant over faillissementen. De gevolgen van een faillissement kon ik niet overzien. In mijn directe omgevingen (accountant, vrienden, een advocaat) was er niemand die mij kon vertellen wat de gevolgen zouden zijn. Dus bleef ik de beslissing maar uitstellen en de "ballen in de lucht houden". Om een lang verhaal kort te houden. Op enig moment kon ik niet anders dan actie ondernemen. De bank, belastingdienst en leveranciers werden dusdanig lastig dat ik wel iets moest gaan doen. Adviesgesprek gepland bij mkbcrisisadvies. Joost Melis heeft mij geadviseerd. Mr. Ed Goossens en Eric Pouw hebben de doorstart uitgevoerd. Binnen 3 weken na faillissement was alles achter de rug. Ze hebben me ook nog in contact gebracht met een financier. Ik bel blij en opgelucht. Van de curator heb ik geen last, mijn woning heb ik kunnen behouden en het bedrijf draait goed. Dit had ik echt veel eerder moeten doen. Angst is een slechte raadgever.

Score voor MKBvooruit: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja