Het contact met MKB heb ik niet helemaal als fijn ervaren. Op het begin had ik mail contact over de auto met vragen, maar daar kreeg ik totaal geen antwoord op. Wat betreft de levering; er kwam een man de auto brengen vanuit Amsterdam (risicovol aangezien wat als er een ongeluk gebeurde met mijn auto?) daarnaast was er geen tweede auto voor de man om weer weg te gaan. Deze moest het openbaar vervoer gebruiken, alleen ik woon in een dorp waar dit heel slecht geregeld is. Ik heb deze man maar naar de tol gebracht waar de bussen naar de steden toe gaan. Vind het heel raar dat ik dit moest doen (moest niks maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om deze man het zelf te laten uitzoeken). Daarnaast totaal geen informatie gekregen over de auto. Ik wist dat dit er niet zou zijn, maar vindt het een kleine moeite dat dit wel geregeld kan worden.

Reactie MKB Lease:

Goedemiddag!
Dank voor het uitgebreide verhaal betreffende uw recente ervaring. Allereerst excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We zijn blij dat we u inmiddels persoonlijk hebben gesproken om e.e.a. waar mogelijk op te lossen, maar ook ter verbetering voor onze service aan te nemen. Ook dank hiervoor!
Voor nu wensen wij u veel plezier met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit namens Team MKB Lease

Score voor MKB Lease: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Evaluatie levering leaseauto