Gebruiksvriendelijkheid
Informatieverstrekking

VanCourt Real Estate BV

Beste prijs

Bij het invullen van het verbruik gaan de meesten uit van de laatste jaarnota. Energie maatschappijen van het verbruik van de laatste 3 jaren. Een veel hogere voorschotnota was het gevolg. Mag voor gewaarschuwd worden.

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Goed dat we elkaar nog even telefonisch gesproken hebben inzake uw aanmelding.
Tijdens ons gesprek hebben we gelukkig kunnen achterhalen waarom uw voorschotnota hoger uit is gevallen. Zoals u in uw review aangeeft, komt dit doordat uw energieleverancier uitgaat van een historisch verbruik terwijl de vergelijking gebaseerd was op het verbruik in uw laatste jaarnota. Dit is ook uw meest recente verbruik, dus vanuit dat oogpunt een logische werkwijze.
Voor ons is transparantie zeer belangrijk. Dus uw feedback is erg waardevol. We gaan kijken naar de beste oplossing om onze klanten hier op te attenderen. Ook zal ik bij mijn collega’s benadrukken om deze informatie te benoemen tijdens gesprekken. Gelukkig heeft u te allen tijde de mogelijkheid om het maandbedrag van uw leverancier te verlagen. Uiteraard helpen we u hier graag bij.
Fijn dat u voor de rest tevreden bent over uw aanmelding. Nogmaals bedankt voor uw review. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij graag weer voor u klaar.
Brigitte
Minder.nl

Score voor Minder.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: