Gebruiksvriendelijkheid
Informatieverstrekking

Camping De Weerd

Het hele gebeuren van Minder.nl werkte tot zover prima

Geen minpunten, behalve zie verbeterpunten of tips!

Tot het moment dat ik het termijn bedrag van NLE zag, dat bleek in een keer van € 857.- naar € 1001.- te zijn gestegen. Toen ik de site van Minder bekeek was het voordeel van Nuon naar NLE ook gezakt. Op het moment at ik het mailtje verstuurde was dat nog niet. De verklaring voor de € 1001 was dat het gemiddelde verbruik over 3 jaar hoger was als ik opgegeven had. In dit geval gaat het over een camping de eigenaren zijn 80 jaar, vandaar dat ik daar meehelp. Ze betaalden € 850.- per maand en in 2015-2016 was het verbruik van stroom +/- 48000KW, de jaren hiervoor was dat gemiddeld 68000KW. Op de campingplaatsen zijn meters ingebouwd waardoor het onwaarschijnlijk is dat het verbruik weer op het oude gemiddelde komt. Morgen (vandaag is het zondag) ga ik hierover bellen. Er zijn dus 2 dingen aan de hand: in een keer zijn de tarieven gestegen en men gebruikt het hogere gemiddelde verbruik. De tarieven zijn gestegen nadat ik dit contract verstuurd heb. Kan dat zo maar? Mijn ongenoegen zit dus niet bij "Minder.nl"! Bovenstaande is later aangepast waardoor het maandbedrag op € 850.- gezet is en het kan zijn dat de tarieven niet gestegen zijn. Dit heb ik gedacht omdat de tarieven voor een leek moeilijk te begrijpen zijn!

Score voor Minder.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: