Hadden een deal om met nummerbehoud te omzeilen dat ik nog twee maanden door moest met oude abonnement. Door bij zelfde provider te blijven zou dat volgens jullie niet nodig zijn. zo gezegd zo gedaan. Kwam niets van terecht, na oneindig heen en weer bellen en welles nietes met jullie en t-mobile heb ik gewoon nog twee maanden moetenwachten met mun nieuwe sim kaartje. echt slecht!!! een tablet zou alles weer goedmaken@@@
Tips en verbeterpunten voor Miky
nvt
Reactie Miky.nl - Slim duurzaam :
Goedendag,
We vinden het vervelend om van u te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. We zullen hierover nog contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Miky.nl