Bestellen ging makkelijk. Bezorgen
Duurde 3 dgn ipv 1 dag. 2e dag gebeld en werd verteld dat t kwam vanwege drukte. Zou fijn zijn als klant hierover wordt geinformeerd. Na telefoon kreeg ik 2 min later een creditnota omdat gedeelte bestelling niet meer leverbaar was. Jammer dat dat tijdens het telefoongesprek niet werd vermeld. Service aan de telefoon erg slecht. Het was druk en dat moest ik maar begrijpen. Als ik gelijk geinformeerd was dat een gedeelte van mijn bestelling niet meer geleverd kon worden, had ik nog een keus gehad om ergens anders te gaan kijken. Omdat ik de kleding in het weekend nodig had, had ik vanwege vertraging nu dus ook geen tijd meer om het ergens anders te bestellen. Tip: zorg dat de voorraad goed begehouden wordt op de website en mocht er door drukte vertraging in de levering zitten vermeldt dit dan en haal de belofte van 1 dag levering van de website.

Bestellen ging makkelijk

Zie ervaring

Reactie MijnModewereld.nl:

Beste mevrouw van Rijn,
Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het is jammer om te horen dat uw ervaring niet positief is, maar dit is begrijpelijk. Het komt inderdaad door de onvoorziene drukte dat er een aantal bestellingen niet op tijd geleverd zijn of helaas uitverkocht bleken te zijn. Door de drukte zijn er een aantal orders tegelijk geplaatst waardoor sommige producten op de webshop nog op voorraad stonden. Tijdens de verwerking daarvan bleken er een aantal producten dubbel besteld te zijn, wat wij pas kunnen zien tijdens de daadwerkelijke verwerking. Daarom kon mijn collega dat helaas op het moment dat zij met u sprak, nog niet in het systeem zien. Wij werken er momenteel nog aan om berichten te kunnen versturen wanneer een bestelling later geleverd wordt dan verwacht. Nogmaals, bedankt voor de feedback en wij hopen in het vervolg een betere service te kunnen verlenen en u (of andere klanten) tijdig op de hoogte te kunnen stellen van de status van de bestelling.
Mijn Modewereld

Score voor MijnModewereld.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Jurkje