Dafali

Zacht uitgedrukt een oplichter eerste klas. Ze leveren mij tot tweemaal toe een jaloezie die niet goed sluit en zeggen kei hard dat zo hoort. Graag wil ik u daar foto's van willen sturen.

Leveren waardeloze prul en geven vervolgens je geld niet terug.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Geachte Dafali,
Wij hadden u graag geholpen en hebben meerdere malen contact gezocht en geprobeerd u van dienst te kunnen zijn. U heeft telefonisch en per mail enkel kort en negatief gereageerd zonder reactie op onze vragen te geven. Ook heeft u geschreeuwd en ons uitgescholden.
Om problemen op te lossen hebben wij duidelijke foto's of toelichting nodig en willen wij altijd samen met de klant kijken/bespreken of het product daadwerkelijk een probleem heeft of dat er misschien een beugel het product bijvoorbeeld belemmerd. U wilde nergens in meewerken en heeft uit eindelijk een video gestuurd die zo dichtbij was dat wij weinig kunnen zien, behalve dat de lamellen volledig op elkaar sloten.
Wij vinden het belangrijk dat onze klantenservice als positief wordt ervaren en doen altijd onze uiterste best voor onze klanten. Het enige wat u wenste was de order te cancelen/retourneren, al voor dit geleverd was. Bij maatwerk is dit niet mogelijk en vinden wij het spijtig dat u onze klantenservice daardoor als onprettig ervaart.
Wij vinden het spijtig, maar na meerdere malen dit toegelicht te hebben en geprobeerd te hebben er met u uit te komen, zonder enige medewerking van uw kant, zullen wij verdere discussie of reactie laten.
Team Joe Benelli.

Score voor Mijnhoutenjaloezieen.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee