Annemarie Beers

Ik heb een paar jaar geleden al mijn ramen met jaloezieën van Joe Benelli bekleed, ziet er perfect uit. Maar 1 ging kapot en heb ik onlangs moeten vervangen. Nu blijkt dat ze een andere fabriek gebruiken en is het dus een andere jaloezie geworden: witter van kleur, drie in plaats van twee banden (zelfde breedte 86 cm) en het ergste: kwaliteit is veel minder. Als ik de jaloezien open of dicht draai voelt het heel anders, niet zo goed als bij mijn andere jaloezien. Ik ben hier niet blij mee.

Vorige fabriek was beter.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste Annemarie,
Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent met de levering van de nieuwe jaloezie, hier hebben wij helaas geen bericht over gehad van u. Ik zie dat u voorheen de budget en nu de basic lijn heeft besteld. Wij bieden gratis kleurstalen aan zodat u de kleuren kan vergelijken van onze collecties, het klopt inderdaad dat de basic witter is.
Het klopt echter niet dat de basic kwalitatief minder is, dit moet juist beter zijn dan de eerder bestelde budget lijn. De mechanismes zijn nu van een A-merk en de bak is van staal wat voorheen kunststof was. Misschien zit er een probleem in de ontvangen jaloezie of zit er een beugel verkeerd gemonteerd waardoor er teveel druk op het systeem komt te staan.
Wij ontvangen graag een foto van de gemonteerde jaloezie zonder afdeklat er voor op info@joebenelli.nl met uw ordernummer, dan kunnen wij u verder helpen.
Alvast bedankt voor uw reactie!

Score voor Mijnhoutenjaloezieen.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee