Anne Wehrsig en Jan van der Wijk

We waren zeer tevreden over het jaloezie dat we vijf jaar geleden aangeschaft hadden. Na het plaatsen van nieuwe kozijnen bleek het jaloezie tot onze spijt niet meer te passen en besloten we tot een nieuwe aanschaf van liefst hetzelfde product in passende (overlappende) maat. De lamelbreedte van 3.5 cm bleek niet meer leverbaar. Wij kozen voor 2.5 cm. Nu blijkt de verduistering t.o.v. de oude erg tegen te vallen. Meer lamellen betekent meer lichtdoorlatingen, tussen de lamellen en door de gaten voor het koord. Bovendien sluiten de lamellen beneden beduidend minder strak dan boven. We zijn dus nogal teleurgesteld.
Daarnaast hebben we een fout gemaakt bij het opgeven van de maten. Geen rekening gehouden met de hoogte van het jaloezie in ingevouwen stand. Die hoogte is dus meer voor de 2.5 dan de 3.5 (want meer lamellen). Het jaloezie blijft zodoende opgetrokken hangen voor de bovenkant van het raam, waardoor het raam niet goed opengekanteld kan worden. Dit had wellicht beter aangegeven kunnen worden in de uitleg voor het opmeten.

Prachtig materiaal. Zorgvuldig afgewerkt. Nette verpakking en levering.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste Anne, Ik heb u per e-mail een uitleg verzonden hoe de jaloezie te gebruiken is.
Mocht u hier vragen over hebben hoor ik dat graag van u als reactie op onze e-mail.
Vriendelijke groet Roel

Score voor Mijnhoutenjaloezieen.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja