ans

Acht jaar geleden heb ik de budgetlijn gekocht. Daar ben ik zeer tevreden over en de service was uitstekend. Destijds werd een paar jaloezieën na een meetfout gratis ingekort. Nu met de nieuwe 'basic' lijn is deze service niet meer beschikbaar, ook niet tegen meerprijs. Het op- en neerhalen van de jaloezie verloopt minder soepel dan mijn jaloezieën uit de budgetlijn. De kwaliteit-prijs verhouding is m.i. verslechterd t.a.v. de eerdere budgetlijn.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste Ans, wat spijtig om te zien dat u ons beoordeeld met 1 ster. Acht jaar geleden hadden wij de budget lijn niet, toen hadden wij enkel de deluxe lijn en het klopt dat bij een luxere lijn er vaak meer mogelijk is en ook onderdelen wat beter zijn, dit is ook terug te zien in de prijs. Dit neemt niet weg dat de prijs-kwaliteitsverhouding van het product als nog uitstekend is.
Op onze website staan op meerdere plaatsen meetinstructies, zo ook in het bestelproces. Voor u de bestelling doorzet geven wij nog dik gedrukt aan dat maten niet gewijzigd kunnen worden en maatwerk niet retour kan, dit kan u ook terug vinden in uw factuur en orderbon.
U geeft aan tot twee keer toe zelf een fout gemaakt te hebben met het meten, wij hebben uit coulance een korting aangeboden.
De lamellen zijn te dun om een klein stukje van af te zagen, dan gaat het hout splinteren of splijten, vandaar dat wij dit niet doen. Ook dit is u toegelicht.
Wij wensen u in ieder geval nog een prettige dag toe.

Score voor Mijnhoutenjaloezieen.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee