J . Niewold

Jaloezieen op maat besteld

product ziet er goed uit

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste J. Niewold,
Wat vervelend om te zien dat u ons met 1 ster heeft beoordeeld.
In een los bericht heeft u ons aangegeven wat u als onprettig heeft ervaren.
U gaf aan dat de transportdienst te vroeg bij u langs kwam, dit zullen wij met de transportdienst opnemen. Helaas zijn wij als bedrijf nog afhankelijk van derden om onze goederen af te leveren. Wij hebben gekozen voor het bedrijf NE transport, omdat zij gespecialiseerd zijn in het vervoeren van breekbare producten. Dit is niet het geval bij andere transportdiensten waardoor er vaak schades ontstaan.
Ook gaf u aan dat er te veel plastic om de jaloezie zit. Dit is echter wel nodig. Wanneer dit niet of minder om de jaloezie zit is er kans op schade. Met transport trilt het pakket en kan de rem van het ophaalmechanisme open getrild worden, er ontstaat dan speling tussen de lamellen en de kans op schade is dan erg groot. Door het product strak te omwikkelen met plastic blijft het pakket altijd bij elkaar en is er minder kans op schade.
Wij vinden het spijtig om te lezen dat u onze beoordelingsmail als onprettig heeft ervaren, met een slechte review als resultaat. In de beoordelingsmail staan meerdere vragen, zo ook of u een probleem wilt kenbaar maken of nog vragen heeft. Normaliter wordt dit als prettig ervaren door onze klanten.
Wij zijn in ieder geval blij dat het product er goed uit ziet en wij wensen u nog veel plezier van uw raamdecoratie toe.
Team Joe benelli

Score voor Mijnhoutenjaloezieen.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee