Heel goede ervaring. Ik heb 100 planten, mest en nog enkele kleine dingen besteld. Keuring geleverd en zelfs een nalevering gehad omdat er 3 kleine dingen niet direct meegestuurd konden worden. Telefonisch ook nog hele goede uitleg gehad over hoe ik de planten het beste kon planten. Wat mij betreft, van 0-10...... 10 punten
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.