Vooruitlopend op een nieuw te bouwen webshop heeft Michel ons uitstekend geholpen met het weer up to date krijgen van onze bestaande, wat oudere Magento versie.
O.a. nieuwe PSP geïnstalleerd, waarbij hij initiatief neemt met goede adviezen vanuit zijn praktijkervaring.
Ondanks dat het niet het hoofdverzoek was, maar waar we wel mee zaten, heeft hij ook nog wat kleinere Magento zaken aangepakt, waar we zelf onvoldoende kennis van hadden.
Dit bewijst dat hij niet alleen de grotere klussen eruit pikt (nieuwe webshop bouwen), maar klantgericht werkt en niet te beroerd is om ook de kleinere pijnpunten weg te nemen.
Eindresultaat van deze klus is prima, goede, heldere én vlotte communicatie, dit laatste is toch bewonderingswaardig, gezien zijn drukke business.
Laat zich raden door wie wij onze nieuwe Magento webshop in de toekomst zullen laten bouwen!

Communicatief sterk, ook aan de luister kant.
Niet alleen veel kennis van Magento zaken, maar ook wat daar omheen zit bij een webshop, dus ook de commerciële kant. Het hele A-Z verhaal wat daarbij komt kijken zeg maar.
Oplossingsgericht.
Betrouwbaar.
Ondanks dat hij het misschien best een beetje zou mogen zijn, gezien zijn knowhow,
is hij niet arrogant.
Dit ervaren wij niet alleen als een sterk punt, maar bovenal als prettig!

Score voor Michel Webdesign: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: