Deskundigheid
Nazorg
Prijs
Communicatie

Quakernaat

Ik ben al jaren vaste en tevreden klant bij de Mariannehoeve. Ik heb een litteken op mijn bovenlip en daardoor liep mijn liplijn ongelijk. Elke ochtend tekende ik dit met een lippotlood gelijk, maar door de dag heen vervaagde dat, zeker op vakantie of na sporten. D.m.v. permanente make-up is ziet het er nu heel natuurlijk mooi uit en als je het niet weet zie je niet dat mijn lip 'anders' is. Het heeft nu een mooi strakke symmetrische contour, zonder dat het er te 'opgemaakt' uitziet en dat is precies wat ik graag wilde. Alsof ik van nature mooie volle lippen heb. En zo ziet het er nu ook echt uit! Door een chemische peeling die ze ooit in het ziekenhuis op mijn bovenlip hebben gedaan om het gladder te krijgen, zit daar nu geen pigment meer, waardoor de huid daar altijd witter was dan op de rest van mijn gezicht. Zelfs dat is door permanente make-up in huidskleur nu een stuk verbeterd. Alle lof voor Tamara! Zij heeft mij al jaren met grote vakkundigheid en voorzichtigheid geholpen; "liever rustig opbouwen en tijdens een kosteloze nabehandeling bijwerken, dan teveel in één keer zetten". Omdat mijn lip ook wat vlak wat aan de 'litteken'kant heb ik op aanraden van Tamara ook een lipfiller laten zetten bij dr. Alice vd Linden, de kosmetisch arts bij de Mariannehoeve. Net toen ik dacht dat het niet beter kon, heeft zij het nóg beter kunnen krijgen. Ik ben echt heel blij met het resultaat. Het fijne bij de Mariannehoeve is ook dat ze alle disciplines in huis hebben en door elkaar aan te vullen en samen te werken, komen ze tot de gewenste resultaten. Ik heb ook een aantal keren een laserbehandeling ondergaan wegens pigmentvlekken en dat werkte ook erg goed. Inmiddels ben ik fan van de Mariannehoeve, dus als ik iets nodig heb, bv goede verzorgingsproducten, dan laat ik me graag daar adviseren. Het is een mooie locatie en een prettige sfeer, alles ziet er schoon en netjes uit. Je kunt altijd rekenen op een warm ontvangst en ze gaan discreet met je gegevens om.

- klantvriendelijk
- respectvol
- meedenkend
- goed advies
- zeer deskundig
- mooie locatie en pand
- rustgevende entourage
- snelle reactie op mail of bellen
- samenwerken met elkaar om de gewenste resultaten te bereiken (soms is er meer dan één specialisme nodig en het is fijn dat ze daarin meedenken, ipv alleen te denken vanuit hun eigen specialisme)

Heb ik niet! Alles is tot nu toe altijd volledig naar wens verlopen.

Score voor MH Huidkliniek: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: PMU / filler / laser