Heel goed. Het product is beter dan ik had verwacht en goed (zelfs door mij 😀) te monteren. Ik ben er erg blij mee.
Reactie Meubel-plein.nl:
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, veel plezier met uw bestelling!
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, veel plezier met uw bestelling!