Ruud van Glabbeeck

Merkschoenen.com is voor mij een bedrijf dat niet alleen zegt wat ze doen. Ze doen ook wat ze zeggen.. Het kan dus toch!!!

Advies en leverbetrouwbaarheid

Andere schoenwinkels, hier kun je iets leten..

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer van Glabbeeck, dank voor uw super mooie review!
"Wat een openbaring. Topbedrijf! Heb op een zondag vragen gesteld over merk, verkrijgbaarheid, kleur en maat van schoenen. Ik kreeg diezelfde dag nog uitgebreid advies, tips en relevante info van Cor.
Zelfs nog (naast de aangekondigde korting) een “extra” mogen ontvangen. Top! Op maandag gemeld dat mijn Mephisto’s waren verzonden, dinsdag al in huis. Precies zoals je als klant eigenlijk verwacht. Dank je wel! Advies en leverbetrouwbaarheid, andere schoenwinkels, hier kun je iets leren".
Ja, er kwam op zondag een specifieke vraag van u binnen (normaal werken we natuurlijk niet op zondag) Dus even u geantwoord en inderdaad uitleg gegeven. Doen wat we beloven, voor ons heel normaal, maar helaas hebben wij zelf ook vaak andere ervaringen. Veel plezier met de Mephisto schoenen.
Team merkschoenen.com

Score voor Merkschoenen.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Mephisto Barracuda