bert lemmens

Vriendelijke verkoper, en schoenen ook goedkoper dan in de winkel, maar die van mij zijn wel licht beschadigd,had ze terug kunnen sturen, maar dat gedoe allemaal,k ga weer fijn naar de winkel

nee

geen beschadigde schoenen verzenden

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer,
"vriendelijke verkoper, en schoenen ook goedkoper dan in de winkel, maar die van mij zijn wel licht beschadigd, had ze terug kunnen sturen, maar dat gedoe allemaal, k ga weer fijn naar de winkel".
U nam verschillende keren met ons contact op over een paar schoenen. Deze hadden we een week eerder in de aanbieding. (via nieuwsbrief vaste klanten) Dat vertelde ik u. Ondanks dat deze aanbieding ruim een week verlopen was, gaven wij ze alsnog voor deze super prijs (ruim €40,00) onder de adviesprijs van dit merk! U nam contact op dat ze een kleine beschadiging hadden. We stelde natuurlijk meteen voor om ze te retourneren. We zouden natuurlijk ook de portokosten betalen. (en nog meer dan dat zelfs) Ook stelde we zelfs voor om alsnog een tegemoetkoming te doen op de aanbiedingsprijs. Zou zo niet weten wat we nog anders hadden kunnen doen. We laten altijd de wat mindere reviews staan, vinden wij wel zo eerlijk. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent, maar toch veel en lang loopplezier met deze schoenen.
Team merkschoenen.com

Score voor Merkschoenen.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
schoenen