Bodenstaff

Grote maat schoenen waarbij de levering in een fysieke winkel weken kan duren bij deze website de schoenen binnen 2 dagen binnen.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"Grote maat schoenen waarbij de levering in een fysieke winkel weken kan duren bij deze website de schoenen binnen 2 dagen binnen, snelle levering".
Deze keer een wat langer antwoord...
Klopt, wij hebben veel grote maten van o.a. #ECCO en #Mephisto #Lowa op voorraad. Deze hebben vaak een langere levertijd, daarom houden wij die zelf op voorraad en bestellen tijdig bij om snel te kunnen leveren. (zit idd vaak een langere levertijd op, vervelend, ook voor ons. standaard lopen de Mephisto's die u gekocht hebt ook maar tot 47,5). Deze zijn ook vaak nog duurder inkoop voor ons, maar wij brengen dat juist niet in rekening en hopen dat men bij een volgend paar weer aan ons denkt... Ook vinden wij het leuk dat men vaak dat aan andere door verteld. Ja, en wij verzenden bijna alles dezelfde werkdag zonder verzendkosten!
Fijn dat u zo tevreden bent, veel plezier met de sterke #Mephisto schoenen en graag tot een volgende keer!
Team merkschoenen.com

Score voor Merkschoenen.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Mephisto 48