E.Broekmans

In eerste instantie negatief. Na enkele dagen kreeg ik een mail met daarin de vraag welk type bril ik had. Heb toen foto van de bril inclusief alle maten teruggemaild. Na ruim een week niets gehoord te hebben toen zelf maar gebeld. Persoon in kwestie wist niets van mijn mail en is er , terwijl ik aan de telefoon bleef, in zijn pc er naar gaan zoeken en vond de mail na enige minuten. Sorry , sorry..... Daarna (weer een week later) nog maar eens gebeld en kreeg toen de mededeling dat de briltips besteld moesten worden. Daar kreeg ik een berichtje over. Weer een week later , ik stond ophet punt om wedeom te bellen en alles te annuleren , kreeg ik een bericht dat de tips waren aangekomen en naar mij waren verstuurd. Uiteindelijk heb ik ze in goede staat ontvangen en heb dat ook via mail laten weten.

Uiteindelijk heb ik de juiste briltips toch ontvangen terwijl die ,waarschijnlijk in Italië, besteld moesten worden en meerdere opticïens , waaronder mijn eigen (eye wish) ze niet konden leveren. Best knap dus !

Snellere communicatie , ook iets meer acuraat , zou welkom zijn.

Score voor Merkbrillen.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Briltips