Service was goed. Alleen jammer dat het kleding stuk niet paste. Moest het nu terug sturen waardoor ik nu 10 euro aan transfer kosten kwijt was. Daardoor kwam het pakje nu op 35 euro terwijl het 25 euro zou kosten

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Goedendag,
Wat u schrijft is niet correct. U heeft 1 artikel besteld en deze heeft u teruggestuurd.
U heeft in uw order 3.95 verzendkosten betaald. Deze ontvangt u terug omdat u de gehele order heeft teruggestuurd. Boven de 50 euro zijn de verzendkosten Gratis.
U betaald alleen voor het terugsturen. Dit vergoeden wij niet. Dit staat ook in onze voorwaarden voordat u de bestelling plaatst. Hier bent u ook mee akkoord gegaan. Ik snap natuurlijk dat u liever wilt dat alle verzendkosten gratis zijn, maar wij zijn geen heel groot bedrijf en dat is voor ons niet te doen. Tevens zouden wij alle artikelen dan duurder moeten aanbieden op de site en we hebben ervoor gekozen dit niet te doen. De klant heeft namelijk ook de mogelijkheid langs te komen of de bestelling op te halen. Uiteindelijk heeft u dus alleen voor het terugsturen van de order betaald.
mvg Meetje Pettiskirts

Score voor Meetje-pettiskirts.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja