S.Leenen

Mooi product (Valentijnsjurkje), alleen schiet het bedrijf gelijk in de verdediging wanneer je te laat (een dag voor Valentijnsdag) het pakketje controleerd en dan vlekken erpp constateert. Het product kan alleen maar op die dag gedragen worden en was dan ook een verrassing voor mn pas bevallen vrouw. Erg jammer.

Snelle reactie en levering

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Goedendag, U heeft uw op 8 februari ontvangen en op 13 februari heeft u ons aangegeven dat er in de hals 3 vlekken zitten. Op de foto is duidelijk te zien dat dit vinger vlekken zijn en oranje van chips oid. Naar onze mening is de jurk met 3 vingers vastgehouden. Wij kunnen hier helaas niets mee. Als u een product ontvangt dan maakt u dat open en verwachten wij dat u direct melding maakt als er iets niet juist is aan het product. Tevens was het jurkje zodanig verpakt waar de voorkant te zien is. Als u een product heeft ontvangen met een vlek dan nemen wij dit serieus in behandeling en lossen dit netjes op. Helaas kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden door gemaakte vlekken die anders zijn ontstaan na ontvangst van het pakket. mvg Meetje Pettiskirts

Score voor Meetje-pettiskirts.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee