marian

Artikel stond op voorraad maar de volgende dag werd ik gebeld dat het 2 weken zou duren eer ik het zou kunnen ontvangen. Netjes dat ik gebeld werd maar als het op de website op voorraad is dan moet dat ook zo zijn. Vervolgens niks meer gehoord maar ineens op een dag voor de deur gelegd door DPD. Het is wel zo netjes om een mail te krijgen dat iets verzonden is .Dan kan ik het volgen met track en trace. Ik ben tevreden met het bestelde artikel maar bestel hier niet weer.

Reactie MAZ Beautyland:

Beste Marian,
Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw artikel later geleverd is. Momenteel kampen we nog steeds met slechte leveringen uit het buitenland dit mede ook door de feestdagen. Voorraad statussen hebben wel eens iets vertraging waardoor een artikel meerdere malen besteld wordt dan de voorraad toereikend is.
Zodra wij een pakket aanmelden bij DPD wordt er direct een mail gestuurd vanuit DPD. De volgende ochtend ontvangt u weer een mail met de tijdsindicatie van levering. Wellicht komt de mail in de spambox of is u opgegeven mail incorrect of vol.
Vanwege covid worden pakketjes op afstand afgegeven. Hopelijk kunnen we dit snel achter ons laten.
Fijn dat het artikel wel naar wens is. Mocht u vragen hebben kunt u ons altijd tijdens kantooruren bellen of mailen wij reageren direct.
Team MAZ Beautyland

Score voor MAZ Beautyland: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee