Giel Dons

Op zich prima service. Alleen zeer starre after sales. We hebben een mozaiek tegels gekocht (Marbella). Allemaal verschillende kleuren tegelstjes op een matje en hebben een aantal matjes over. Nieuw en in verpakking. Deze willen ze niet terug nemen, met verwijzing naar de algemene voorwaarden. Omdat er kleurverschil zou kunnen zijn.
Erg jammer. Want we waren tot dit moment best tevreden. Maar dit vind ik zeer gebrekkige service en klant onvriendelijkheid. Vooral het feit dat er alleen werd verwezen naar de regels in de voorwaarden. Kreeg niet het idee dat er naar me geluisterd werd. Wij zullen in elk geval niet nogmaals iets bij hen bestellen.

Reactie max4home.nl:

Beste,
We hebben u ook uitleg gegeven, waarom de tegels/ mozaiek niet terug kunnen,m dit heeft te maken met kleur batches en het caliber van de tegels.
We hebben u ook uit proberen te leggen, dat dit vergelijkbaar is met behang wat speciaal voor iemand besteld word (deze worden ook in kleur en calibers geleverd)
We vinden het jammer, dat u dit niet begrijpt (dit is ook 1 van de redenen waarom dit verhaal ook duidelijk en goed uitgelegd staat op onze website)

Score voor max4home.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: