Fam de Leeuw

Ronduit slecht! Ik had Nissan automatten besteld waarna we onverwachts een week later van auto wkonden wisselen. Na dit bij Matten-Online.nl te hebben aangegeven via e-mail, kregen we van de eigenaar een e-mail retour waarin hij obs verzocht de automatten bij verzending door DHL te weigeren waarna wij het bedrag na ontvangst door Matten-Online.nl ons aankoopbedrag rond de € 40,00 retour zouden ontvangen. Wij hebben nog een aantal e-mails gestuurd naar de eigenaar van Matten-Online.nl o a. ter bevestiging van het geweigerde pakket en het retour zenden hiervan. Helaas hebben we tot op de dag van vandaag (een maand later) niets meer vernomen van de eigenaar en ook geen retlourbetalibg mogen ontvangen.

Wij voelen ons opgelicht. De eigenaar van Matten-Online is niet anders dan per e-mail te bereiken, reageert niet correct, juist en tijdig en belooft nette zaken te doen terwijl hij ons gewoon belazert heeft. En dat voor € 40 00 euro!

Aantal sterren is teveel in ons geval. Eindoordeel is dat wij ons belazerd voelen en niemand aanraden bij dit bedrijf iets aan te schaffen!

Score voor Matten-Online.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Automatten