Ben Moes

In eerste instantie had men echt troep gestuurd. De mat aan de bestuurderskant had allemaal ingenaaide vakjes. Niet mooi. Nadat ik bericht heb gestuurd, met foto's hebben ze de matten opnieuw gemaakt, nu niet in naaldvilt, maar in velours. Mooie kwaliteit, alleen zat er toch weer een hakplaat op, waarvan ik had aangegeven dit niet mooi te vinden en dit doet bmw zelf ook niet. Ik heb deze er zelf af getornd. De naam logos vind ik ook niet mooi. Ze liggen te diep verzonken en ik heb het idee dat voor een ander lettertype is gekozen dan ik had opgegeven. Al met al, matig tevreden. Ik had hier ook al flutmatten ontvangen via een concurrent. Het schijnt op de de een of andere manier enorm moeilijk te zijn om een opdracht goed uit te voeren. Vooral de nacontrole laat mijns inziens te wensen over. Ook de bevestiging klopt niet. Een soort pinnen. Maar Bmw gebruikt dat niet. Gelukkig had ik nog bevestiging met klittenband van mijn afgekeurde matten van de concurrentie. Ook hier dus weer een flater. Dit kan en moet echt allemaal veel beter!

Snelle reactie per mail.

Betere nacontrole. Product beter optimaliseren voor Bmw. Logos met naam beter verwerken.

Score voor Matten-Online.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Automatten Bmw f31 met naam logo.