Marcel Groosman

Twee weken geleden hier automaten besteld voor mijn Dacia Lodgy Stepway. Kon ik vlug bestellen door de duidelijke website. Ik werd meteen via email over de gang van zaken geïnformeerd en verder in het proces ook goed op de hoogte gehouden. Dit gold ook vwb de levering. Het leveringsbedrijf DPD die de bestelling vervoerd hield me goed op de hoogte. Op de dag van levering kon ik mijn pakket tot op de minuut volgen.

Bij de geleverde automaten had ik een extra bestuurdersmat besteld, was slim aangeboden vanwege extra slijtage door de bestuurders schoenhak. Deze mat heeft drukknoppen vanwege de veiligheid ivm met de pendalen. Een drukknop zat niet op de juiste plek in de mat.... of de bodem van mijn auto. Ik heb het probleem aangegeven. Onmiddellijk reactie van ene Johan, of ik locatie van de knop van de auto wilde meten en doorgeven dan zou Matten online twee nieuwe matten ter vervanging fabriceren en toezenden. Johan hield me aan de haak en op de hoogte. De nieuwe matten pasten perfect.

Geen verbeterpunt. De website is informatief en gebruiksvriendelijk. Het service traject is perfect inclusief klachten behandeling. Gebruikte materialen zijn top, inclusief afwerking.
Het bedrijf heeft door zijn service aan mij dus niets verdiend, maar wel een zeer tevreden klant achtergelaten. Ik kom zeker weer terug en zal ze bij iedereen aanbevelen. Heb ik al gedaan. :-)

Score voor Matten-Online.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja