Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Vanwege mooie aanbieding een Cannondale mtb gekocht bij Martens via de webshop. Was op zichzelf geen probleem en een helder proces. Ik wilde echter met de creditcard betalen en dat lukte meermaals niet. Bleek te liggen aan de ontvangstlimiet van de bank. Ik moest dus via ideal betalen en dat voelt minder prettig bij >3.000€ bij een mij onbekende partij op ruim een uur autoafstand. Fiets was niet op voorraad en moest eerst langs Rucphen. Daar de fiets in gemonteerde staat binnen een week kunnen ophalen. Voor het aanschafbedrag verwacht je enerzijds iets meer aandacht en een kleine attentie (bidonhouder gratis ofzo??), anderzijds was het natuurlijk al een scherpe aanbieding en ben ik een onbekende klant die onder normale omstandigheden vermoedelijk niet meer terug komt. Daarom ook geen score op nazorg/garantie.

Prijs was erg scherp, zat 10% onder andere 'goedkoopste' aanbiedingen. Fiets was netjes nagelopen en afgesteld.

Betaallimiet via creditcard verhogen of expliciet vermelden dat betalingen > 2.500€ met creditcard niet mogelijk zijn. Bij een nieuwe fiets van €3.000 wellicht een gratis bidonhouder van €16 verkoopwaarde of gratis nieuwe binnenband?? Tracking/tracing van je nieuwe fiets mogelijk maken. Ik snap ook dat jullie dan helemaal gestoord worden van iedereen die zijn nieuwe fiets diezelfde dag nog hebben wil. We zijn verwend door bedrijven als coolblue. Voor middernacht bestellen en de volgende middag geleverd.

Reactie Martens Tweewielers:

Creditcard betalingen zijn vanwege veiligheid overweging van b.v. fraude op een limiet van € 2500 gezet vanuit de bank.
Al onze klanten zijn belangrijk en proberen wij netjes en behulpzaam te behandelen.
De prijs van een fiets kan tot stand komen als aanbieding of een korting welke op een fiets zit.
Accessoires e.d. dienen altijd bij een fiets gekocht te worden en worden door ons niet bij een fiets weg gegeven, wij geven wel goede service bij onze fietsen.
Als een fiets moet worden besteld zijn wij afhankelijk van de levering/levertijd, maar wij doen altijd onze uiterste best om deze zo kort mogelijk te houden. Wij zullen hierin altijd met de klant over communiceren.
Ook Coolblue heeft niet alles op voorraad.

Score voor Martens Tweewielers: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: