Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Mark van den Broek

In de voorbereiding was alles strak georganiseerd. Ook tussentijds toetsen en hadden focus op het proces. Namen vragen serieus en koppelde de nodige informatie terug om het juiste gevoel te hebben bij de uiteindelijke contractondertekening. Dit speelde zich af in de tijd waarin het coronavirus zich had verspreid in Nederland. De afspraak voor definitieve overdracht was op 23 maart en daarmee ook heel beladen. Hebben van dat moment niet echt kunnen genieten. Het gevoel wat beklijft is lopende band werk. Er wordt iemand bij geroepen even snel als getuige. Koffie tijdens het wachten. Alles bij elkaar 10 minuten wachten en 5 minuten tekenen en klaar. Heb dit toch wel anders beleefd bij een eerder overdracht bij een andere notaris. Er werd niet echt de tijd genomen om ook dit een beleving te laten zijn. Dit had ook gewoon net zo goed koud online kunnen gebeuren. Gevoel van trots, eigenaar worden van een eerste pand. Had ook gekund zeg maar. En waar je dan het bedrag van de kosten voor de notaris op zou baseren in vergelijking met een andere low budget... ik heb het verschil helaas niet gemerkt.

Focus, strakke sturing op alle documenten. 24/7 beschikbaar voor vragen.

Het moment zelf ook goed laten zijn. Of nadien even checken of alles goed is verlopen....ipv deze enquete vraag.

Reactie Marks Wachters notarissen:

Goedemorgen Mark,
Allereerst willen wij u bedanken voor het schrijven van een review, dit waarderen wij enorm.
Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de levering van uw eerste pand bij ons op kantoor. We nemen uw beoordeling mee en doen onze uiterste best om zo onze dienstverlening verder te perfectioneren.
Mocht u nog iets willen toelichten over uw ervaring nodigen wij u uit om contact op te nemen met ons kantoor.
Team Marks Wachters notarissen

Score voor Marks Wachters notarissen: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee