Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Huijbregts

Behandeling door Notaris beetje chaotisch. Bij thuiskomst bleek behalve de stukken ook de nota erbij te zitten; dat was helamaal niet gecomuniceerd.

Stukken zijn in orde

duidelijker communicatie

Reactie Marks Wachters notarissen:

Beste meneer Huijbregts,
Allereerst bedankt voor het schrijven van deze review, dit stellen wij zeer op prijs. Dankzij deze reviews blijven wij als kantoor scherp en kritisch kijken naar onze dienstverlening. Het biedt ons dan ook de mogelijkheid onze dienstverlening te verbeteren.
Wij vinden het jammer om te lezen dat het bespreken van de stukken chaotisch verlopen is en dat er niet duidelijk is aangegeven dat de nota bij de stukken zit. Normaliter neemt de notaris alle stukken door en zal hij hierbij ook aangeven dat de nota bij de stukken zit. Mocht dit niet duidelijk gebeurd zijn, bieden wij onze excuses hiervoor aan. Gezien de drukte in de december maand, kunnen wij het ons goed voorstellen dat de notaris dit is vergeten. Wij hebben het besproken en in de toekomst zullen wij hier weer extra alert op zijn.
Mocht je nog iets willen toelichten over jouw ervaring nodigen wij je uit om contact op te nemen met ons kantoor. Ondanks deze minder goede ervaring hopen wij je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Alvast een goed uiteinde van 2019!
Team Marks Wachters notarissen

Score voor Marks Wachters notarissen: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja