Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Bijzonder, vlak voor afspraak wisseling van de wacht en stond de oorspronkelijke notaris buiten te roken. Verder zijn de honeurs wel goed waargenomen door de vervanger.

Het sterke punt is niet het bedrijf maar de persoon waar we contact mee hadden.

Zie vorige feedback met beschrijving van hetgeen we gezien en ervaren hebben

Reactie Marks Wachters notarissen:

Beste relatie,
Het komt voor dat door omstandigheden de oorspronkelijk notaris buiten kantoor moet zijn (waarbij hij graag een sigaar rookt voordat hij vertrekt of terug op kantoor komt). De passeerafspraak wordt dan overgenomen door een van onze kandidaat-notarissen als waarnemer van de oorspronkelijke notaris, zodat er alle tijd is om onze relaties te woord te staan, vragen te beantwoorden en de benodigde aandacht en zorg aan het dossier te besteden.
Wij vinden het fijn om te lezen dat de honneurs goed zijn waargenomen en het contact met onze collega’s als positief is ervaren.
Bedankt voor jouw terugkoppeling. We nemen jouw beoordeling mee in de evaluatie van onze dienstverlening om zo ons dienstverlening te blijven verbeteren.
Mocht je nog iets met ons willen delen over jouw ervaring ben je altijd van harte welkom om contact op te nemen met ons kantoor.
Team Marks Wachters notarissen

Score voor Marks Wachters notarissen: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee