R. Pound

Ik krijg dubbele gevoelens bij dit bedrijf want het product Is kwalitatief goed. Mooie prints. Stevig en Krachtig is de boog zeker. Maar, eerst een boer aan de telefoon die niet echt blij met ze werk Is lijkt wel. Dat Was wat minder. Toen op donderdag besteld en pas dinsdag het cadeau binnen. Opgebeld de volgende dag voor track&tracé en kreeg dood leuk te horen ja DHL Was wat eerder. Hij Had vrijdag en zaterdag zelf naar de post kennen rijden en dan Had ik hem nog eerder gehad. Tig goedkope sleutels bij om je dingen te verstellen maar niet van dat hand trek ding.. een van de bij behorende pijlen Was krom na een test. Al met al genoeg om twijfels te krijgen om, NIET!, ook de Thorn te bestellen. Al dit soort dingen ben je gewend van "Chinese troep" en levering uit China... Maar goed Wat scheelt het, tis Taiwanees.... Al met al... Niet echt happy..

Het kwam aan

Een vrolijker iemand aan de telefoon. 24u levering na komen. Producten leveren die behoren te zijn zoals ze horen te zijn. Producten die versteld kunnen worden juiste sleutels bij leveren. Een excuus als je opbelt en er wordt je verteld dat je boog 3 dagen later aankomt.

Reactie ManKung.nl:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback.
Allereerst fijn dat u tevreden bent over het product. Volgens mijn gegevens hebt u op vrijdag kort voor de deadline van 4 uur besteld. Helaas was DHL die dag wat eerder om de pakketten af te halen dan wij met hen hebben afgesproken. Hierdoor kon uw pakket niet meer mee en is het bij de eerstvolgende afhaling meegegaan. Dit hadden wij beter even kunnen melden aan u. Zelf naar het postkantoor rijden had het verzenden helaas niet versneld.
Ik heb u inmiddels een mailtje gestuurd om nog even een sleuteltje na te sturen. Om te voorkomen dat de pijlen krom gaan is een goed doel nodig. Daarover adviseer ik u graag.
Mijn excuses voor het ongemak. Ik wens u ondanks alles veel plezier met de handboog.
A. Hooghiemstra
Team ManKung.nl

Score voor ManKung.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Man Kung MK-CB50GC