Na 20 jaar trouw het onderhoud te hebben betaald aan energiewacht verklaarde de monteur van de ene dag op de andere dat de ketel niet meer te repareren was en dat het type ketel niet meer door energiewacht zou worden geleverd/onderhouden. Zonder bericht vooraf of waarschuwing vooraf dat het wellicht tijd zou zijn voor een nieuw systeem werd de ketel afgesloten. Ik was zeer verbaasd dat men ons niet bij tijds voorbereid heeft op het vervangen van de ketel. (Een paar dagen eerder was er een andere monteur van u die na het vervangen van het expansievat de boel wel goedkeurde...) Nou ja, gevolg: plotseling geen warm water meer en de wínter voor de deur. Met moeite een nieuw bedrijf gevonden dat wel een nieuwe ketel installeren kon en het onderhoud voor zijn rekening nemen wilde. Heel teleurstellend hoe Energiewacht ons in de kou heeft laten staan op het moment supreme. Onbegrijpelijk.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.