Nogmaals het oplossen van de storing was in mijn geval wel heel afhankelijk van de specialist die langs kwam.
De eerste was helemaal niks en de tweede, volgens mij was zijn naam Bennie, was een verademing. Vriendelijk, vastberaden, duidelijk, en heeft het probleem uiteindelijk prima opgelost
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Prima eerste service bij de service desk. Het verzorgen van het probleem kan veel beter en blijkt afhankelijk van degene die de storing komt verhelpen.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Zie voorgaande opmerking.
Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?
Wees zuinig op Bennie. Hele goeie vent