Niks
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Hiervoor had ik jarenlang onderhoudscontract bij eneco. Bij elk storing kwamen ze langs en zat alles in me abonement. Als je essent 1 keer roept voor storing krijg je gelijk een factuur ook al heeft monteur probleem niet opgelost.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Voor een onderhoudscontract Niet. Zie hierboven
Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?
Zie hierboven