Reviews

6.9 / 10
4191 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Anoniem

6/10

Nou eerlijk gezegd niet zo heel veel

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?

Vind de mensen aan telefoon niet heel kundig, heb voor onze laatste storing twee verschillende dames aan de telefoon gehad die je eigenlijk beide niet goed hebben geholpen/begrepen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?

Zie eerste opmerking

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?

Uw medewerkers luisteren niet goed en de afspraak die gepland stond op maandagochtend van 08.00 -12.00 uur omdat ik duidelijk had aangegeven ‘s middags weg moest, bleek toch een afspraak tussen 12.00 en 16.00 uur te zijn volgens de planning. Dan kwam de monteur voor een storing dat we geen warm water zouden hebben, wat helemaal niet het geval was. Er stond Reset met een gereedschappen in het display wat ik zelf niet weg kreeg. Ook niet nadat ik de ketel op aangeven van de dame aan de telefoon had uitgezet en na een aantal seconden weer had aangezet


Score voor Mampaey Storing: 3/5