De vriendelijkheid van de medewerkers!
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
De monteur was supervriendelijk en correct. Minpuntje is dat totaal geen tijdindicatie gegeven kon worden wanneer de storingsmonteur zou komen.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Koste wel wat tijd om iemand te spreken te krijgen. Positief is de hulpbereidheid van de dame die ik aan de lijn kreeg.
Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?
Probeer toch een tijdindicatie te geven.