De vriendelijkheid van degene die de telefoon opnam. Vervolgens bijzonder aardige monteur die het probleem adequaat heeft opgelost.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Mampaey wel/niet aanbevelen?
Vorige week klacht doorgegeven omtrent lekkend expansievat. Bijzonder vriendelijke vrouw aan de telefoon die dezelfde middag nog plekje had voor de monteur.
Welke tips of suggesties heeft u nog voor Mampaey?
Ga op deze voet verder!